marți, 24 iulie 2012

Ziua 5

05. Un moment în care ai vrut să-ți iei viața.

 Nu am vrut niciodata sa-mi iau viata. In primul rand pentru ca mai exista o viata, mult mai lunga decat cea de acum si nu as fi putut sa "o traiesc" bine daca m-as fi sinucis.
 Au existat destule momente triste, chiar daca sunt doar o copila. Deseori am fost suparata si furioasa dar imi venea sa iau viata altcuiva, nu a mea... glumesc :)). N-as putea niciodata sa fac asa ceva.

citatul acesta e ca un motto pentru mine

5 comentarii:

  1. Se spune ca dupa furtuna vine si vremea buna:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca aceasta chestie cu luatul vietii este o porcarie.Indiferent cat e de rau nu trebuie sa ne luam vietile .

    RăspundețiȘtergere
  3. Recunosc ca uneori m-au trecut asemenea ganduri :)) Dar mereu stiam in subconstient ca nu as face-o oricum. Mi-e groaza de durerea ce as pricinui-o parintilor mei si rudelor.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place ce ai scris! ar fi frumos ca toti oamenii sa aiba o asemenea gandire clara...

    RăspundețiȘtergere
  5. "Deseori am fost suparata si furioasa dar imi venea sa iau viata altcuiva, nu a mea..."
    You-re mine, girl! :)) :d

    RăspundețiȘtergere