duminică, 29 iulie 2012

Ziua 10

10. Povesteste despre prima iubire si primul sarut.

 Nu stiu daca a fost iubire dar am tinut la un baiat 2 ani. Nici acum nu l-am uitat in totalitate. Nu am avut o relatie calumea si deaia spun ca nu a fost o iubire adevarata. Mi-au mai placut de baieti si cand eram mai mica, dar nu stiam eu atunci prea multe despre astea (nu ca acum as fi prea mare si as sti :)) ).
 Primul sarut a fost la inceputul clasei a8a ( unii o sa spuna ca e prea tarziu, poate) pe holurile scolii intr-o pauza :)) tot cu baiatul de care ziceam mai sus. Atunci a fost un sarut calumea ca m-am mai pupat cu un baiat in clasa a6a. Pentru prima mea data a fost bine. Nu am avut incidente neplacute :)). A fost frumos si nu cred ca o sa uit niciodata acel moment, decat daca am Alzheimer, Doamne fereste ! 

La voi cand a fost primul sarut? asta daca a fost ..
 P.S.: Multumesc Viorel pentru premiu ! 

4 comentarii:

  1. Vai ce frumos.Prima mea "iubire" pt ca nustiu nici eu daca a fost iubire a tinut 3 ani.Primul sarut prin a 6-a -insuportabil,scarbos,imperfect :D Deci,nu mi'a placut deloc.Insa acum e altfel.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...npc
    Tot in clasa a 8-a a fost primul sarut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohh..îmi aduc aminte şi acum!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost, a fost...
    Mai bine sa nu-mi amintesc :))

    RăspundețiȘtergere