luni, 16 iulie 2012

Romanul este analfabet !

   
 Din cererea asta ne dam seama cat de analfabeti sunt romanii ! Nu toti, dar majoritatea da. Poate as mai fi trecut cu vederea daca era scrisa corect gramatical si avea o formula rezonabila, nu asa ... de parca vorbeste cu ciobanu' si nu cu un director ce trebuie sa il angajeze !
 Pe spatele foii, era scris Curriculum Vitae si cica era licentiat la "Universitatea M. Kogalniceanu Iasi- Facultatea de drept" =))) ... cum doamne sa fi facut o facultate si sa scrii in halul astaaaa ?? si mai stie si engleza. Nici macar romana nu o stie dapai engleza.
 Eu am ramas uimita cand mama mi-a adus aceasta hartie care iti vine sa o arunci de la prima privire ! Eu, o eleva umila de clasa a9a, spun ca nu se mai poate asa !  In tara asta sunt mult prea multi prosti care nu merita nici macar liceul sa il termine, dar unii au intrat si la facultate... Nu vreau sa generalizez pentru ca sunt destui romani cultivati si invatati, iar multi poate o sa mai devina asa ...
 Bine ca acum nu se mai poate copia la Bac si nu il mai ia toata lumea, il ia doar cine merita ! Dar totusi, sa stii sa faci o cerere mi se pare un lucru vital in viata deoarece toata lumea ar trebui sa se angajeze si sa faca acest lucru la angajare !
 Imi aduc aminte, ca anul trecut eram de servici pe scoala si un barbat, fost elev la scoala unde eu invatam, de vreo treizeci de ani a venit sa ia nu stiu ce de la secretariat si trebuia sa faca o cerere. Bineinteles ca nu stia nici macar sa scrie, asa ca am luat eu pixul si hartia, (ca o fata amabila ce sunt :)) ) si i-am facut eu cererea. A terminat opt clase si nu stia sa scrie ? e rusinos ...

11 comentarii:

  1. Mda... Românii sunt inculţi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi..Seamana mai mult cu un bilet.;))
    Si cica noi suntem o generatie de inculti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne,nu mă lăsa:))
    Cred că jumătate din populaţia ţării e aşa,şi oare a cui e vina?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am in clasa ( bine.. aveam, mai bine zis. Transferul e ca si reusit, trec a 10'a) tipi care citesc pe silabe.... iti dai seama? sa citesti pe silabe intr-a 9'a? :|

    Suntem o tara inculta, sper sa ma mut in Rusia peste 10 ani :)) (10 ani cat sa termin liceul si facultatea... n-as pleca din tara fara)

    RăspundețiȘtergere
  5. La ce note au fost la examenele nationale anul asta nici nu e de mirare:-j... Scuza-mi inactivitatea!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai perfecta dreptate...dar asta este nivelul in Romania .Si poate facultatea a facut-o la ID :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Concurs carte la alegere:http://fantasybooks-27.blogspot.ro/2012/07/concurs-10-000-afisari.html

    RăspundețiȘtergere
  8. da, chiar e trist ce a ajuns tara asta...
    unul care invata si se chinuie nu ajunge nicaier, pe cand altii bine mersi nu au habar sa vorbeasca dar copie sau au pile si ajung mari ministri :D sa zic asa.

    urat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai fi surprinsa sa descoperi cati analfabeti cu diploma de facultate exista in tara asta.

    RăspundețiȘtergere