miercuri, 25 iulie 2012

...suntem nebuni...

 " Toti, intr-un fel sau altul, suntem nebuni."   "Veronika se hotaraste sa moara", de Paul Coelho

 Suntem nebuni pentru ca suntem diferiti. Nimeni la fel. Unul e mai nebun decat celalalt. Sa dau un exemplu :
 "- Frate, am sarit cu parasuta. Visul meu de cand eram mic s-a indeplinit."
   -Esti nebuun. Cum ai putut face asta ?"
  Cel care a sarit e considerat nebun de cel care nu a sarit si nu ar avea curaj niciodata sa o faca, dar cei care deja au sarit sau au facut un lucru la fel de extrem, il considera normal, obisnuit.
  Putem fi nebuni chiar daca nu suntem internati intr-un ospiciu pentru ca nebunia e de mai multe feluri si lumea asta in care traim e nebuna. Depinde de ce facem si de cine ne caracterizeaza astfel.
  Voi credeti ca sunteti nebuni ?

 o melodie superba ce merita ascultata.

5 comentarii:

  1. Da,într-un fel..toţi suntem nebuni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti avem acolo un gram de nebunie, unii mai mare, altii mai mica...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit cartea, e super :x Pai... sa-ti zic eu.
    "Cu totii suntem nebuni. Eu sunt mai nebuna decat ceilalti, pentru ca imi permit sa fiu eu cand ceilalti sunt falsi" am scris asta cand citeam cartea.
    Si iubesc melodiile lui BEBE :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Unoeri parca e mai placuta nebunia decat normalitatea.Si pana la urma..Cati suntem cu adevarat ,,normali"?(normalitate fiind un cuvant vag)

    RăspundețiȘtergere