duminică, 8 ianuarie 2012

O zi de vacanta

 Vacanta de iarna se termina peste putin timp. Ce am facut eu in aceste zile de vacanta? NIMIC ! :)) am lenevit tot timpul, cu exceptia temei la romana si curateniei prin casa. Nici nu prea am iesit, desi imi place sa ies, ba pentru ca imi era lene sa ma imbrac, sa ma aranjez sau cand aveam chef era frig, scoteam capul pe geam si imi pierea cheful. Am fost deobicei prin mall si la patinoar. 
 Am stat la calculator pana dimineata la 5-6 (nici vara nu stateam asa :D) si ma trezeam la 3-4 dupa amiaza. Dar ma simt bine si sunt fericita. M-am odihnit calumea, m-am gandit la ale mele si mi-am facut ordine in ganduri ca sa zic asa. Am vazut filme si am inceput sa ma uit la un serial coreean. nu credeam ca o sa ma uit vreodata la unul pentru ca nu ma impresionau deloc povestea. Serialul se cheama 49 Days si e chiar foarte fain ! vi-l recomand. Si au terminat vacanta si serialele mele preferate.
 Am si citit si am mai invatat lucruri noi de pe net. Nu m-am mai gandit asa de mult la acea persoana si am scapat de toate mutrele antipatice care merita cate un pumn. dar o sa le vad din nou cand incepe scoala.
 Sunt linistita si odihnita si asta pe mine ma face fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu