marți, 10 ianuarie 2012

my friend.


 Cum se poate? eram doua prietene asa de bune si de apropiate. de ce ne-am distantat ? obisnuiam sa ne spunem totul. de la o simpla discutie intr-o seara, am ajuns sa nu ne mai vorbim. acum, de la tine aud doar un "Buna!" cand ne intalnim pe strada.

 Nu ne mai sunam, nu mai iesim impreuna, si de prietenii comuni ne-am distantat numai ca sa nu ne intalnim. Ce s-a intamplat? a fost vina mea? tare as vrea sa stiu. Am vrut de multe ori sa te sun, sa-ti dau un buzz pe mess sau sa-ti zic ceva pe chat cand te vad online pe facebook, dar nu am putut. Si nu stiu de ce !

 Imi aduc aminte si ultima discutie. era despre acel baiat de care imi povesteai, si imi spuneai ca iti place. am zis, mai in gluma mai in serios ca e urat. ca nu e de tine, ca meriti mai mult. oare asta sa te fi deranjat? ca ti-am spus niste cuvinte urate despre prietenul tau ?

 Ne stiam de atata timp. si chiar daca in timpul scolii nu ne vedeam atat de mult, tot vorbeam zilnic si povesteam. dar acum nu. discutia a fost cu 2 zile inainte sa inceapa scoala. de multe ori as fi vrut sa-ti povestesc atatea, dar imi aduceam aminte ca nu am mai vorbit de mult si nu as fi putut sa te sun si dintr-o data sa-ti povestesc de chestiile mele.

 Vreau sa fie ca inainte ! iarta-ma daca am facut o greseala atat de grava. Am sa te sun, sau am sa incep o discutie pe mess. Imi propun asta. o sa capat eu curaj. asa cum tu m-ai incurajat de atatea ori, o sa incerc sa ma incurajez singura de data asta si am sa incerc sa ma gandesc ce ai zice tu, draga mea prietena.
 

 

2 comentarii:

  1. si eu am fost prietena apropiata de cineva.. nu ne-am certat sau asa ceva, dar am mers la scoli diferite si pur si simplu ne-am distantat.. si din foste "bff" si "siameze" nu a mai ramas decat o amicitie vaga, care are resurse intr-un trecut comun.. :( asta e..
    iti urez bafta in reimprietenirea cu prietena ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ce simti, am deja doua luni de cand nu mai am prietena pe care o aveam. am petrecut noaptea de Revelion impreuna si n-am schimbat mai mult de doua vorbe... era dureros,era pentru amandoua, dar poate ca ne lipseste curajul...
    sper ca macar tu sa gasesti in tine acel curaj de care ai nevoie..
    :* ai grja de sufletelul tau

    RăspundețiȘtergere