marți, 4 februarie 2014

ceva nou

 E frig, poate prea frig. si mi-a venit o pofta de scris. stiu ca nu am mai fost "bloggerita" de prin martie... de fapt nu am fost niciodata bloggerita cu adevarat :)) dar ma rog... scriam pe un blog, eram, intr-un fel.
 Sa revenim la frig... e februarie, deci iarna este pe sfarsite. as fi  cea mai happy daca zapada nu s-ar topi prin aprilie, ca in alti ani. nu inteleg! adica in calendar primavara vine din martie dar la mine nu e asa. la mine primavara vine atunci cand copacii infloresc deci atunci cand nu mai este zapada.
Vreau sa fie vara, cald, 35 de grade, eu pe o plaja, cu un suc in mana (sau o bere cu lamaie, hihi), citind ceva, sa ma balacesc din cand in cand in apa marii ca na... nu pot sta numai pe chez-long, ma topesc, nu de alta :)) si sa ma bucur de soare o zi intreaga cu riscul de a fi rosie ca racul seara. sufar o zi sau doua dar macar m-am bucurat de soare o zi intreaga.
....saaaaau, sa fiu oriunde, da' vara sa fie!
 Dar pana atunci ma duc sa dau drumul la centrala :(

Un comentariu:

  1. Stiu ce zici.-.-Sieu urasc frigul.Nu ma omor nici dupa vara dar macar iarna sa nu fie!

    RăspundețiȘtergere