luni, 10 septembrie 2012

Ce ma enerveaza...

 Zi de zi dau de oameni enervanti, enervanti prin felul lor de a se comporta si prin prostia lor. Majoritatea ii vad pe facebook si imi dau seama din statusurile si din comentariile lor ce au in cap.
 In primul rand cei care isi dau check-in tot timpul. Acum nu prea mai fac multi asa dar inainte cand intram pe facebook numai check in-uri vedeam. Stiam deja ce locuri frecventeaza "prietenii" mei virtuali. Sau ce locuri pretind ei ca frecventeaza. Ca puteau sa fie defapt pe o banca in parc si sa-si dea check in in mall.

 Apoi, acele fete care isi dau doua comenturi si cateva likeuri si devin BFF isi trimit pupicei spun in fiecare comentariu cat de mult se iubesc. Si defapt sunt niste pupincuriste care au nevoie de atentie si de prietenie, nu conteaza ca e una falsa. Sper ca nu am suparat pe nimeni. :)

 Ma enerveaza si acele fete care ele sunt foarte slabe sau unele arata chiar bine si spun ca sunt grase. De ce spun asta? cred ca au nevoie de complimente ...

 Cei care se dau ei mari smecheri ca bat si fac si au nu stiu ce rude. Sunt satula de astia ... mai ales de aia care se mai lauda si pe facebook, ca nu e de ajuns cand ii aud, trebuie sa mai si citesc.

 Iar in ultimul rand mincinosii, mai ales baietii care mint. Chiar azi unul mi-a zis ca baietii sunt facuti din 99% vrajeala asa ca acum nu mai am nicio indoiala.




 
 
 
 

15 comentarii:

  1. Gandim la fel ! ...hihi. Am citit totul cu placere pentru ca ai pus punctul pe ,,i,, ! Ai dreptate in tot ce ai spus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Usor si simplu ii poti sterge de la prieteni sau seteaza sa numai vezi ce posteaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. " Ca puteau sa fie defapt pe o banca in parc si sa-si dea check in in mall. " doamneee dar cati fac asa .. :| . E penibil:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte adevarat ,insa de ce sa ne batem noi capul cu ce fac ei ?:)) ... insa se intampla in toate partile asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. E adevărat.Dar fiecare face ce vrea pe contul său, postează ce vrea, când vrea.Dacă te deranjeză, îi ştergi de la prieteni, ce mare scofală?

    RăspundețiȘtergere
  6. pe mine ma dispera miniciuna=)) nu ma enerveaza;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Faina ultima poza. Eu inghit orice, si minciuna, si prostia, numai ipocrizia ma enerveaza. Am o problema cu ea de destula vreme si am simtit-o dureror de multe ori. O urasc, urasc, urasc! :|

    RăspundețiȘtergere
  8. Vorba ta:majoritatea sunt pe facebook:)).

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu toții avem aceleași probleme. Ce putem să facem... suntem plămădiți din același aluat, cu aceleași ingrediente, dar în cantități diferite. ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. :))) amuzanta postarea...sfatul meu e sa te bucuri ca tu nu faci parte din categoria celor descrisi de catre tine!da-i incolo,nu-ti strica tu dispozitia pentru asemenea persoane!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe mine nu mă mai enervează nimic. Sau aproape nimic. Mă irită doar ceea ce mă privește direct într-un fel sau altul. Asta e, majoritatea băieților gândesc cu hormonii, iar majoritatea fetelor cu buzunarul. Dar nu avem ce face, ei sunt majoritatea. S-a gândit prea mult în secolele trecute. Trebuia să mai vină și o epocă ce se caracterizează prin alterarea creierelor. Însă mă întreb de ce sfintele gogoși cu gem de cireșe a trebuit să mă nasc și eu în epoca asta??? :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sfintele gogosi cu gem de cirese :)))..poate te-ai nascut acum pentru a face diferenta...eu stiu,e nevoie in orice perioada istorica de oameni valorosi...poate esti unul dintre acei oameni:D

      Ștergere
    2. sfintele gogosi cu gem de cirese :)) hai ca m-ai amuzat ..si mi-ai facut si pofta >:p

      Ștergere