sâmbătă, 10 decembrie 2011

Barfa

 O consider o forma de distractie. :d Este foarte des intalnita intre cercurile de prieteni, mai ales ale fetelor, dar am auzit si baieti care barfesc, mai putini ... Am zis ca o consider o forma de distractie. de ce? pentru ca razi de cineva atunci cand il barfesti. Toata lumea cred ca barfeste, adica e un lucru care dupa mine nu prea poate fi evitat. mi se pare un lucru oribil cand iti barfesti prietenii. sau cand spui unei persoane cat de frumoasa si cat de inteligenta este, iar cand nu te poate auzi si esti cu alte persoane zici altceva.
 Si persoanele care spun ca nu barfesc deloc, mi se par ipocrite si mincinoase ! poate gresesc, dar asta cred. trebuie sa fii o persoana care nu vorbeste cu nimeni ca sa nu barfesti.
 Si mai cred ca atunci cand barfesti faci reclama acelei persoane . poate fi si buna, dar si rea, depinde cum o iei.
Barfiti-ma fetelor, nu ma supar ! :*
 

3 comentarii:

  1. exact, nu putem evita barfa ..sau cum o numesti tu o forma de distractie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bârfim fără să ne dăm seama uneori. Adică ce ar fi lumea fără o bârfă mică? Aşa mai aflăm uneori ce părere au ceilalţi despre noi sau alte persoane.

    RăspundețiȘtergere
  3. eeh de ex eu si zappy cand ne punem la barfa nu ne mai opreste nimeni:))
    dar chestia e sa ai grija ce barfesti si cu cine...

    RăspundețiȘtergere