marți, 1 ianuarie 2013

La multi ani !

 Nu pot sa cred ca s-a mai dus un an. Ce repede trece timpul. Anul 2012 a fost foarte rapid. S-au intamplat multe. A fost un an cu bune si rele. Pot spune ca ultimele luni ale anului au fost cele mai bune. M-am distrat mult in ultimul timp, inclusiv aseara, de revelion.
 Prea multe dorinte pentru 2013 nu am. Vreau sanatate, iubire, sa-mi tina relatia cat mai mult si sa trec la fizica. :D
 Va urez un sincer si calduros La multi ani ! :*
Voi cum a-ti petrecut de Revelion si ce dorinte aveti pentru noul an ?

10 comentarii:

  1. Eu mi-am facut o listuta mica cu ce vreau de la 2013.:)
    Noaptea de revelion am petrecut-o la munca.

    Iti doresc un an nou plin de impliniri,sanatate,bucurii si multa iubire. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani!:* Sperăm să fie un an bun pentru toţi!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine revelionul a fost simplu, cu parintii.. La multi ani si mult noroc cu fizica! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Noaptea mea de Revelion a fost foarte ok:d
    Dorinte are toata lumea si chiar daca eu as vrea sa se implineasca una din ele in acest an, multi imi zic ca nu e inca timpul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi se pare ca trece din ce in ce mai repede timpul ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Se pare ca la toata lumea fuge timpul mai repede, la fel si la mine...in 2013 as vrea sa faca asa de multe, nici 7 ani nu mi-ar ajunge...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani!
    Păii..revelionul l-am petrecut cu prietenii..și a fost frumos, atât cât îmi amintesc din el :-'' :D.
    Planuri? Vreau ca anul acesta să învăț să am încredere în mine, să învăț să mă accept, să încep să am o părere mai bună despre mine însumi.
    Mult spor în noul an..șii..vezi ce faci cu legea lui Ohm și teoremele lui Kirchhoff, să nu ai probleme.

    RăspundețiȘtergere