vineri, 22 iunie 2012

Vara trecuta...

 Vara trecuta ne iubeam, mai stii ? Ne spuneam vorbe dulci, iar saruturile erau si mai dulci. Ne imbratisam toata ziua si eram asa de fericita cand te vedeam. Acum imi mai aduci un zambet pe buze, dar nu mai e la fel. Suntem indiferenti, amandoi, de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Vara asta n-o sa mai fie la fel ca vara trecuta. Eram euforica aproape in fiecare zi, de parca m-as fi drogat, dar eu nici acool nu puneam in gura. Tu erai drogul meu si daca as mai putea m-as droga din nou, cu acelasi drog. Nu vreau altul.
Imi pare rau ca nu am mai intrat demult pe blog, dar sunt ocupata cu invatatul. Luni si miercuri am examenele. Wish me luck !
Si succes celor care dau orice tip de examen, ca acum e vremea lor. :(

13 comentarii:

  1. Nu stiu de ce ti-ai dori acelasi drog, stii indiferenta actuala e dovada lipsei iubiri adevarate. Poate ca el este cum spui si tu doar un drog pentru tine si impresia dragostei ce o simti este doar dependenta de el. Mult noroc la examene si ideal ar fi sa te gandesti cu precadere la ele.
    Oricum frumos mod de a te exprima, ai felicitarile mele sincere

    RăspundețiȘtergere
  2. :(
    Nici vara mea nu va mai fi la fel..Se pare ca noi doua aveam mai multe in comun decat as fi crezut..

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce a produs aceasta schimbare (racire) ?

    Multumesc si succes la examene !

    RăspundețiȘtergere
  4. Scumpo, ai un premiu: http://carcea-georgiana.blogspot.ro/2012/06/sunet-de-pian-2-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu vara trecuta eram fericita insa acum exact opusul.Cred ca vine asa.O vara buna una rea deci tot ce imi ramane de facut e sa astept Vara viitoare.Da, suna foarte aiurea dar sunt sigura ca asta e cea mai urata vara din viata mea:|

    RăspundețiȘtergere
  6. In schimb te-ai ales cu amintirile.In schimb ai cu ce te mandri.In schimb nu regreti ca ti-ai pierdut timpul in zadar.Mi-a placut poza foarte mult.Succes la examene.Intra si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vara trecuta si la mine aproape ca era la fel...:-<
    Multumesc si mult succes si tie!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Consider ca fiecare vara e diferita .

    Iti recomenad sa asculti Ely ft. Kamelia - Vara rece

    RăspundețiȘtergere
  9. Succeeeees!!! :* vroiam sa iti recomand o melodie:D dar deja a facut-o denysuk:D


    Teeeeeeee pup:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Succes la examene.

    Vor ramane mereu amintirile, nu se uita asa usor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vara trecuta, imi spune-ai...ca sunt soarele ce il asteptai!!![Voltaj-Vara trecuta]

    RăspundețiȘtergere