sâmbătă, 28 aprilie 2012

Hot day, cold heart

 Soare, pe cer ai parut, lumea o incalzesti cu atata drag si putere, pielile ai inceput sa le bronzezi... dar, cum ramane cu inima mea ? Pe ea cand o sa o incalzesti ? Sau nu tu trebuie sa o faci? O simt asa de rece, asa de singura. Ca o noapte de iarna geroasa... si afara nu mai e iarna, si nici noapte nu e.

 Tu, Soare, care aduci oamenii impreuna, nu poti sa-mi aduci si mie unul? Am oamenii pe langa mine dar mai vreau! Stii tu ca eu vreau ceva SPECIAL. Vreau sa-mi incalzeaza cineva inima, frumos ar fi sa o poti face tu. Dar apoi poate va fi prea sensibila. La fel ca pielea bronzata, dupa o zi calduroasa de vara la piscina. Dar nu conteaza, sa fie sensibila ! atata timp cat e calda.

Hai, te rog, fa sa fie calda !
O zi asa calduroasaaa ... va invit la o bautura rece !

3 comentarii: